Důležité!!!

08.06.2016 16:17

Takže...víte, kdy byl na původních stránkách zveřejněn první příspěvek? Ano, v říjnu to budou tři roky, co byla škola založena, co se takhle konečně  vydat směrem, kterým se měla škola ubírat od začátku?

Ano, škola byla původně založena jako virtuální RPG škola, kde by si každý vytvořil svou postavu a následně psal její příběh, žil  její život... Jenže... tehdy se všechno začalo ubírat špatným směrem a já se nemohla odhodlat k nasměrování  na správnou cestu. To byl nejspíše důvod mé dlouhé pauzy...

Je mi jedno, kolik vás tu po přečtení příspěvku zůstane a kdo odejde.

Jako virtuální RPG škola byla Witraj založena a tím směrem se také bude ubírat. Nečekejte zde žádné návody na proměny ve víly a další bytosti ani žádnou magii, kterou by bylo možné praktikovat v RL. Já nejsem oprávněna vás to učit, nemám dost zkušeností a to, že jsem až do nedávna tímto směrem školu vedla bylo způsobeno hlavně tím, že jsem myslela, že se to ode mne očekává. Ano, nechala jsem se unést, to přiznávám, ale momentálně zase stojím nohama pevně na zemi s jasným cílem.

Přišli jste se učit opravdová kouzla? Je mi líto, budete muset jít o dům dál. Stejně bych vás toho moc nenaučila.

Pokud ale chcete zůstat, budu ráda. Bude ale nutné vyplnit kompletně přepsanou registraci. Všechny původní profily budou smazány.

Nějaké dotazy, připomínky, kritika? Jen do mě, měla jsem si uvědomit dřív, jakým směrem škola míří. Kdykoli mi můžete napsat na email: skolamagiki@seznam.cz

 

Chcete pomoci s obnovou školy  jako RPG textové hry? Napište na email...